Monitoring zmínek v praxi

Víte, kde všude na internetu se o vás píše? A pokud ne, chtěli byste mít o tom přehled? Pomocí monitoringu zmínek budete mít na jednom místě všechny zmínky o vás vzniklé na diskusních fórech, sociálních sítích, blozích a mnoha dalších místech.

Monitoring zmínek je jednou z efektivních metod marketingu. Pomocí šikovných nástrojů můžete být pravidelně informováni o tom, kde se píše o vás, vašich klientech, konkurentech nebo vybraných pojmech z vašeho oboru. Díky tomu můžete na takové zmínky přímo reagovat a zároveň mít přehled o oboru, konkurenci, trendech atd.

Kontrola zmínek bez vhodných nástrojů je však pracná a nudná činnost. My si ukážeme, jak využít skvělých pomocníků, které zmínky setřídí za nás na jedno místo. Seznámíme se s danými nástroji a jejich specifickými funkcemi, vysvětlíme, jak vybrat vhodné klíčové fráze pro monitoring a jak si práci co nejvíc usnadnit.

Komu je přednáška určena?

Především začátečníkům, ale i pokročilým, kteří si potřebují ucelit své znalosti. Ocení i vedoucí pracovníci, kteří se monitoringu nebudou přímo věnovat, ale potřebují vědět, jak hodnotit cizí práci.

Kdy přednáška proběhla?

Přednáška byla v místnosti Podzemí od 13:10 do 13:50.
Podívej se na kompletní program.

Marek Hnátek

Marek Hnátek

Bio: Pracuji jako SEO konzultant na volné noze se specializací na linkbuilding. Mezi mé klienty patří především menší a střední obchodníci a freelanceři. Právě pro ně jsou má školení nejvhodnější, protože vím, co musí každodenně řešit.

Stav hlasování: 31 hlasů