Často opomíjené základy kvalitního webu

Všichni dnes dělají SEO a linkbuilding, PPC, display a bůh ví jaké reklamy a proč? "Proč", je ta hlavní otázka, nad kterou by se měl každý, kdo chce využít potenciálu zisku z internetu zamyslet. Všichni chceme co největší návštěvnost, ale zamysleli jste se nad tím z pohledu vašeho zákazníka? Co po vás chce? Co hledá? ... Na druhou stranu co chcete vy? Co chcete aby našel? A o tom je celé podnikání na internetu. Pokud nevíte co chcete aby vám internet přinesl, nemá cenu zřizovat si web. Pokud už máte web, před tím než na něj začnete posílat desítky, stovky, tisíce lidí, vžijte se do člověka, který vaše služby potřebuje. Rád bych se v přednášce věnoval zkracováním konverzních cest, jak pochopit svůj business z pohledu zákazníka, jak měřit offline konverze... a spousty dalších tipů. Rád bych se zaměřil na finančně nenáročné kroky, které Vaše podnikání posunou o několik levelů výš.

Komu je přednáška určena?

Všem, kteří dělají online marketing, navrhují weby a především všem, kteří nabízejí své služby na internetu.

Přednáška se konala místnosti Katedrála od 17:00 do 18:00. Podívej se na kompletní program.

Záznam přednášky

Zbyněk Fridrich

Bio: Online marketér libující si ve stereotypech, chronický puntičkář a milovník psů

Stav hlasování: 70 hlasů