Proč reklama přesvědčuje?

Proč to dělá, a jak to dělá? Co má společného copywriting a klasická rétorika? Proč má smysl myslet na klienta dřív než na komunikační kanály? A proč to tolik lidí opomíjí? Jeden krok zpátky od webu a dva stranou od masových kampaní nás může zavést k samotné podstatě přesvědčování. Nespoléhat se pouze na web možná není zas taková divočina plná haluzí.

Komu je přednáška určena?

Všem smrtelníkům, kterým reklama nesmrdí. I vám, kdo se k ní bojí čichnout. Třeba proto, že už vás nebaví, kolik reklamních sdělení vám denně vleze do cesty. Nebo vám přijde, že je to stejně všechno na jedno brdo.

Kdy přednáška bude?

Přednáška se konala v místnosti Katedrála od 17:00 do 18:00.
Podívej se na kompletní program.

Podklady k přednášce

Záznam přednášky

Matouš Roskovec

Matouš Roskovec

Bio: 3 roky píšu jako česko-anglický copywriter pod značkou SEE. Psal jsem v agenturách Hrivnák a Scholz & Friends. Kvůli volné noze a vaření dvou teplých jídel denně jsem odmítl irský Ryanair. Jednou nohou utíkám z digitálu. Mám větší radost z pěkného kusu papíru než z dvaceti palců.

Stav hlasování: 81 hlasů